Re: notebook- chyba jednak acer

Autor: Martti <no_at_spam.com>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 20:47:38 MET DST

Użytkownik <amareWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości
news:1116.00000f67.431c7590@newsgate.onet.pl...
> Zmuszony jestem kupić notebooka i chyba to będzie jednak jakiś Acer bo ma
> najlepszy stosunek ceny do wyposażenia, zwłaszcza wersja 15,4.
> Przeglądałem
> archiwum grupy i widzę, że Acer nie polecany bo delikatny. Ale ja go będę
> delikatnie użytkował. Mój koleś ma notebooka California access, który po
> latach
> działa bez zarzutu. Tak więc nie wiem czy te uwagi na grupie nie odnoszą
> się do
> usterkowości sprzętu czy to odporności na rzucanie. Ponadto Acer sprzedaje
> [...]
Czesc,
sam mam Acera 4051 LMI uzywam go od pol roku.
Wrazenie:
moc procka - po wylaczeniu oszczedzaczy i zasilaniu z sieci porownywalny z P
IV 2,8,
to oczywiscie subiektywne odczucie w pracy o OO.org, internetem, autocadem

matryca: tu niestety mam mieszane odczucia, swieci bardzo jasno, jak dla
mnie az za
jasno, jednak zle wyswietla piksele na pogrubionych czcionkach, czarna
czcionka
nie jest czarna na calej powierzchni, tylko niektore piksele sa szare.Serwis
oczywiscie
tego nie widzial.

energooszczednosc-rewelacja 4-5 godzin pracy w edytorze, internecie, ok 3
godz ogladania
divx z cd.

obudowa-traktuje go normalnie-to przedmiot codziennego uzytku a nie jajko
Faberge ;)
jednak po pol roku wyglada gorzej niez actina po 2 latach, cala pokrywa jest
potysowana
poprostu odchodzi od niej farba, serwis stwierdzil, ze to uszkodzenie
mechaniczne, ale nie sa
wyczuwalne zadne ryski, poprostu zeszla farba, znajomy w innym modelu nie ma
takiego
problemu.

naped DVD-+RW sprawuje sie iealnie.

brakuje mi wbudowanego fdd i mikrofonu