Re: Zasliczac bezg³osny

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 19:02:01 MET DST

MadMan wrote:

> To chyba najtañszy zasilacz pasywny na rynku (tzn. jest pasywny do
> jakie¶ tam temperatury...),

zgadza sie - przynajmniej ja szperajac w sieci nie znalazlem nic innego.

> a ¿e dla ciebie to drogo... Dla mnie te¿
> drogo

Ja kombinuje tak. Przy wprowadzaniu ka¿dego produktu na rynek producent
wprowadza go najpierw w wersji "eksluzywnej" zeby zarobiæ na
zasobniejszych portfelach. Z czasem jak dana technogia/pomysl sie
opatrzy, rynek wysokiej polki nasyci sie i zaczynaja byc wprowadzane
tansze odmiany. I mam nadzieje ze podobnie bedzie w tym przypadku. Nie
sledze super uwaznie tego rynku ale mam wrazenie ze najpierw pojawily
sie tylko w pelni pasywne zasliacze za ok 1000 zl. Teraz istnieja juz
pasywne za 700z³ i niedawno pojawi³ siê ten toppower - moja teoria jest
taka ¿e niebawem pojawi± sie po³pasywne bez takiej ilo¶ci bajerow za
nizsza cene. Dlatego narazie poczekam jeszcze i wierze ze na gwiazdke
kupie polpasywniaka na którego bêdzie mnie stac ;)

--
Pozdrawiam Tomek