Re: Belinea 101920C

Autor: ..::Friend::.. <guciotek_at_gazeta.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 16:19:29 MET DST

> a samsung moze robi zle monitory? oczywisce to eizo nie da sie
> porownac
> ale przyczepic za bardzo tez nie (biorac pod uwage przedzialy cenowe)

samsung robi złe monitory, matryce ma dobre, topowe modele(193P+) tylko
samsung mogł tak spieprzyc wprowadzając np dithering.

> na temat philipsa nie bede sie wypowiadal ale z reszta walnales z
> grubej rury... moze siemens bylby spox ale mozna poczytac testy ze
> wcale nie wyroznia sie bardzo z tlumu...

simens wyzsze modele są bardzo dobre i niektore tansze (c-19-4) są
ponad przeciętne

> ja bym jednak jeszcze raz rozwazyl te belinee... widzialem w akcji i
> obraz ma bardzo przyzwoity...

Widziałem 101920C i jest super - wymiata wszystkie inne 19" w tej cenie,
jedyne co mi się w niej nie podoba to obudowa i problemy z
podswietleniem ale to wada wielu monitorów.

GM