Re: Belinea 101920C

Autor: Andre <andrehull_at_poczta.fm>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 15:20:09 MET DST

W.Tyszka wrote:

> Belinea zleca podobno Samsungowi i LG, dlatego ja w życiu bym
> nie kupił Belinei.

a samsung moze robi zle monitory? oczywisce to eizo nie da sie porownac
ale przyczepic za bardzo tez nie (biorac pod uwage przedzialy cenowe)

> Pomyśł o MAGu, Fujitsu-Siemens, CTX, Miro albo Philipsie.

na temat philipsa nie bede sie wypowiadal ale z reszta walnales z
grubej rury... moze siemens bylby spox ale mozna poczytac testy ze
wcale nie wyroznia sie bardzo z tlumu...

ja bym jednak jeszcze raz rozwazyl te belinee... widzialem w akcji i
obraz ma bardzo przyzwoity...

--
pozdrawiam
  Andre