Re: cos pada w kompie (zawieszanie)

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 23:12:36 MET DST

> Przegladarka to Mozilla Firefox i Opera, system to Win2k

1. przejrzyj logi systemowe . widac w nich jaki dkoladnie progam spowodowal
blad .
2. twoj problem to albo
-- zly steronik ( zastosuj standartowy serwonik do karty graficznej )

-- stara karta nie dziala z nowszymi plytami i dlatego sie zawiesza
( mam takiech kilak akrt co tylko na starym kompie dzialaja , niektore nawet w
trybie tekstowym sie zawieszaly , a niektore dopiero w wysokich
rozdzielczosciach , zazwyczaj gdy odrysowac okno -- nawet mozna bylo zobaczyc w
ktorym miejscu przestala karta rysowac )

-- masz przetaktowany jakis elemnt kompa ,, np pamiec nie dziala poprawnie z
dana plyta i wtedy muisz obnizyc taktowanie magstrali glownej ( jezeli to to
powduje blad -- to wykryje go memtest86 -- u mnie test numer 5 generowla
znaczna ilosc bledow -- po obnizeniu czestotliwosc magstrali wszystkei testy
sa w 100 % bezbledne ) , jezlei to pamiec to bedziesz mial tez komunikaty ze
dany progam wykonal nieprawidlowa operacji i windows chce wyslac raport .