Re: Sposób na design XP'ka

Autor: Klepa <klepa89_at_no.spam.epf.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 13:07:23 MET DST

qibus napisał(a):
> Witam serdecznie całą grupę
> Chciałbym sobie odmienić trochę wystrój mojego windowsa XP. Zmieniłem
> już dźwięki, kursory, ikony. Niestety cały czas drażni mnie logo WINDOWS
> na czarnym tle podczas ładowania sytemu, oraz niebieskie tło podczas
> logowania, uruchamiania, witania, wychodzenia, wylosowywania itp z
> sytemu.

Ekran ładowania systemu zmienisz programem BootSkin. Ekran logowania ja
zmieniam TuneUp Utilities, ale można też programem styleXP bodajże.

  Chciałbym też (opcjonalnie) zmienić napis START otwierające MENU
> START oraz kolor samego przycisku. Czy wiecie jakie pliki powinienem wy
> edytować aby pozmieniać trochę i stworzyć nowy design mojego peceta?

Ściągnij uxthemepatcher albo styleXP. Jak zmienić styl w XP poszukaj na
google.

--
Pozdrawiam,
Klepa