Sposób na design XP'ka

Autor: qibus <USUNqibusTEN_at_wupeTEXT.pe.el>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 13:02:32 MET DST

Witam serdecznie całą grupę
Chciałbym sobie odmienić trochę wystrój mojego windowsa XP. Zmieniłem
już dźwięki, kursory, ikony. Niestety cały czas drażni mnie logo WINDOWS
na czarnym tle podczas ładowania sytemu, oraz niebieskie tło podczas
logowania, uruchamiania, witania, wychodzenia, wylosowywania itp z
sytemu. Chciałbym też (opcjonalnie) zmienić napis START otwierające MENU
START oraz kolor samego przycisku. Czy wiecie jakie pliki powinienem wy
edytować aby pozmieniać trochę i stworzyć nowy design mojego peceta?
Pamiętam, w Windowsie 98 wystarczyło odpowiednie pliki *.dll zamienić na
*.dll z edytować i wrócić znów do *.dll.

Czy w XP jest tak samo? Jeśl tak to jakie to pliki?
Może istnieje jakiś program, który umożliwiałby bezpieczne "wyciąganie"
teł oraz plików graficznych do z edytowania i ich powrotne "włożenie"

Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam serdecznie

----
"quong"
GG:5015370
e-mail:  quong (małpeczka) o2 (kropeczka) peel
              quong(małpeczka)wp(kropeczka)peel
" Sex, drugs, and rock'n roll "
" Większość naszych błędów jest bardziej wybaczalna niż środki,
  którymi staramy się je ukryć. "
" zbyt częste wyznawanie miłości oznacza przesadę lub kompletny brak
szacunku "