Re: file allocation table bad

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 22:01:34 MET DST

dziura napisał(a):
> mam pewien problem
> ostatnio mialam awarie dysku ;(
> nastapilo to po odinstalowaniu nakladek systemowych w windows 2k
> zbadalam dysk programem disk regenerator i okazalo sie ze nie ma zadnych
> bad sektorow ale co z tego jak nie widze na partycjach plikow
> wyskakuje mi komunikat "file allocation table bad"
> jaki program sluzy do naprawiania tablicy danych ?
> prosze o jakies linki i konkretne podpowiedzi na dysku mialam bardzo wazne
> dokumenty
> a w firmie w katowicach powiedzieli mi ze odzyskanie bedzie mnie kosztowac
> [...]
Ja mialem podobny problem poniewaz sam sobie wykasowalem caly MBR dysku.
Pomogl mi programik MBRWork 1.07b, ktory polecil mi jeden z grupowiczow.
Odzyskalem zarowno opisy partycji (na ktorych mialem wazne dane z 4 lat
pracy) jak i bootloadera i wszystko jest jak dawniej. Byc moze Tobie tez
sie przyda. Oprocz tego podobnie dzialajacy TestDisk.

http://www.terabyteunlimited.com/downloads/MBRWORK.ZIP
http://www.cgsecurity.org/index.html?testdisk.html

Poczytaj watek: Jaki darmowy program polecacie do rekonstrukcji tablicy
alokacji partycji??? z 28.08.2005 r.

Pozdro OMSON