file allocation table bad

Autor: dziura <covi_at_poczta.fm>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 17:34:54 MET DST

mam pewien problem
ostatnio mialam awarie dysku ;(
nastapilo to po odinstalowaniu nakladek systemowych w windows 2k
zbadalam dysk programem disk regenerator i okazalo sie ze nie ma zadnych
bad sektorow ale co z tego jak nie widze na partycjach plikow
wyskakuje mi komunikat "file allocation table bad"
jaki program sluzy do naprawiania tablicy danych ?
prosze o jakies linki i konkretne podpowiedzi na dysku mialam bardzo wazne
dokumenty
a w firmie w katowicach powiedzieli mi ze odzyskanie bedzie mnie kosztowac
1000 zl !!!!!