Re: Monitor LCD Philips 190V 5FB

Autor: W.Tyszka <w_tyszka_at_o2.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 17:48:21 MET DST

"Gupik" <gupik1@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
news:dfcfvr$1ot$1@inews.gazeta.pl...
Dziś zrobiłem przechadzkę po sklepach komputerowych, no i w jednym ze
sklepów wpadł mi w oko ten oto monitor co jest pod tym linkiem [
http://www.acheter-moins-cher.com/asp/produit1auto_rwt_p_54342.htm ]

czy ktoś z was ma lub katował ten monitor ?? a jeśli tak to niech
napisze o nim parę słów, za info, Dzięki :)

U mnie w firmie mamy poprzednika, bardzo dobry udany model. Zero
problemów, w porównaniu np. z LG i Belinea.
Polecam Philipsa w tej kalsie cenowej jest to naprawde dobry sprzęt !

W.T.