Wiercenie w procesorze

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 16:07:05 MET DST

Temat może niezupełnie na tę grupę, ale problem niewątpliwie dotyczy
sprzętu :). Zaznaczam, że pytanie jest w 100% poważne.

Kupiłem sobie na Allegro Pentium 100, w celu przerobienia go na
breloczek. W tym celu muszę wywiercić w nim otwór... i tu pojawia się
problem:

JAK?

Próba użycia wiertarki i tanich wierteł za 2 złote nie daje żadnych
rezutatów - wiertło do metalu jedynie ślizga się po powierzchni,
zostawiając ledwie widoczne rysy.
Wiertło do betonu (z widią), po 5 minutach wiercenia w końcu się
spaliło, zaś na procesorze zostało maleńkie wgłębienie (jakieś 0.5mm).

Czy ktoś wie, jaki materiał był używany do produkcji tych procesorów?
(znajomy sklasyfikował to na jakiś "spiek ceramiczny", cokolwiek by to
nie oznaczało)

Jakim wiertłem mogę w tym procku wiercić?
Gdzie można takie wiertło kupić?
Ile ono może kosztować (za procesor (sprawny!) zapłaciłem 2zł, więc na
wiertło nie wydam więcej, jak 10zł)

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym związane?

PS. Nie rozumiem, jak w ogóle jest możliwe przypadkowe ukruszenie
procesora :]

--
Yakhub