Problem z napędami DVD

Autor: Wolfi <wolfiram_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 13:54:46 MET DST

Witam
Mam kłopot z napędami DVD (nagrywarka NEC i napęd LG) pod WinXP. Po zmianie
płytki w napędzie autostart nie uruchamia się (mimo zaznaczenia tej opcji),
a explorer wyświetla uparcie zawartość wyjętego już CD. Często nawet restart
nie pomaga. Myślę, że rozwiązanie jest banalnie proste, ale szukam go już od
tygodnia i mam dość, a tymczasem kłopot z napędami praktycznie uniemożliwia
korzystanie z nich. Dodać muszę, że po ich instalacji napędy działały ok.
Ostatnio wprowadziłem b. wiele zmian w konfiguracji i software w zw. z
podłączeniem internetu. Musiałem przy okazji coś przestawić, ale nie mogę
dojść co - choćby dlatego, że jestem raczej zielony.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
Wolfi