DFI czy Gigabyte

Autor: Włodzimierz Krześniak <w_krzesniak_nospam_at_tlen.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 15:53:16 MET DST

Witam

Ostatecznie udało mi się uzyskać finanse na operację modernizacji kompa
(o ile wymianę wszystkiego poza monitorem modernizacją nazwać można...)
którą planuję od ponad 3 miesięcy i teraz jeszcze pomęczę Was kilkoma
pytaniami ;)

Zdecydowany jestem na platformę Athlon64 (Socket 939). Nie jestem
jeszcze ostatecznie zdecydowany co do taktowania procka, ale chyba
Venice 3000.

Natomiast mam ciągły dylemat przy wyborze płyty. Zależy mi na SLI. Mam
dwa typy:
1. DFI LP UT NF4 SLI-D - 711 PLN
(http://www.znak.pl/index.php?cid=327&scid=1787&prid=s939DFILPUTNF4SLID)
2. Gigabyte GA-K8N Pro-SLI - 475 PLN
(http://www.znak.pl/index.php?cid=327&scid=1273&prid=s939GigGAK8NProSLI)

Różnica w cenie jest znaczna. Co tak naprawdę zyskuję w postaci DFI w
stosunku do Gigabyte (pomijając świecące złącza i kabelki)? Nie ukrywam
że decydując się na Venice mam ochotę go troszke "podrasować"...

Za wszelkie "za" i "przeciw" w stosunku do tych płyt jak i za wszelkie
sugestie alternatywne z góry dziękuję.

Pozdrawiam,
Włodzimierz Krześniak