Re: co lepiej kupic ?

Autor: marcin154 <tiger_11_at_wp.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 15:30:21 MET DST

> Kiedy kilka lat temu kupiłem swoje przestałem śledzić rynek.
> Spróbuj na pl.rec.kino-domowe.
> Na pl.rec.audio też może być coś ciekawego ale siedzi tam banda snobów i
> raczej nie rozmawia się o kolumnach za te pieniądze, a wzmianka o
> głośnikach do komputera to może wywołać co najwyżej tylko kąśliwe uwagi :)
> Czasopisma o kinie domowym zamieszczają testy i klasyfikacje zestawów 5.1

O.K.
Dzieki za pomoc.

ps. Jeszcze sie zastanowie dobrze nad zakupem, kolumny podlogowe
odpadaja bo nie mialbym gdzie je postawic wie tylko moge lizczyc na
satelitki + sub. a pokoj mam 18m2.
A z tego co mi wiadomo z wypowiedzi kolesia co ma glosniki Logitecha to
twierdzil ze nie jedno kino moga zawstydzic swoim graniem, wiec i tu
jeste w krobce bo nie chcialbym puzniej zalowac zakupu. (bo dos dlugo
zbieralem kase i czekalem na ta chwile zakupu ;) )

jeszcze raz wielkie DZIEKI
pozdrawiam