Re: co lepiej kupic ?

Autor: Sebastian <mail_at_mail.com>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 14:54:12 MET DST

marcin154 napisał(a):

> A czy moglbys mi jakos pomoc w wyboze glosnikow tzn. na jakie moglbym
> zwrucic uwage, bo u mnie w miescie nie mam takiego czegos jak np.
> porownania roznych kolum czy tam glosnikow.
> np. jakies linki do danych glosnikow albo cos w tym stylu bylbym bardzo
> wdzieczny za wszelka pomoc.
>
> pozdrawiam

Kiedy kilka lat temu kupiłem swoje przestałem śledzić rynek.
Spróbuj na pl.rec.kino-domowe.
Na pl.rec.audio też może być coś ciekawego ale siedzi tam banda snobów i
raczej nie rozmawia się o kolumnach za te pieniądze, a wzmianka o
głośnikach do komputera to może wywołać co najwyżej tylko kąśliwe uwagi :)
Czasopisma o kinie domowym zamieszczają testy i klasyfikacje zestawów 5.1

--
Pozdrawiam
Sebastian