Re: co lepiej kupic ?

Autor: Sebastian <mail_at_mail.com>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 09:37:24 MET DST

marcin154 napisał(a):
[...]
> Aaa.. a czy jak juz zdecyduje sie na amplituner i kolumny typu 5.1 to
> bede mial dzwiek taki sam jak bym podlaczyl glosniki Logitech Z-5500
> tzn. chodzi o przestrzennosc dzwieku w grach czy tam ogladania filmow z
> PC bo na tym mi najbardziej zalezy.
> Obecnie mam dzwiek zintegrowany na plycie SoundStorm ale mam zamiar
> kupic SB Audigy2 ZS.

Ampituner ma wszystko to co Logitech tyle, że o klasę lub dwie lepsze.
Yamaha produkuje jedne z najlepszych procesorów dźwięku przestrzennego.
Ale największa różnica będzie w jakości przetworników C/A i toru
analogowego na + dla amplitunera. A to wykorzystasz tylko wtedy jak
podłączysz cyfrowym kablem kompa, no i karta musi umieć przesyłać dźwięk
5.1 przez to złącze. Po analogu też powinno być lepiej na amplitunerze
ale wtedy w jednym i drugim zestawie pracuje tylko końcówki mocy i
różnica nie jest taka porażająca.
A i tak największy wpływ na jakość dźwięku będą miały głośniki podpięte
do obu zestawów :)