Re: co lepiej kupic ?

Autor: marcin154 <tiger_11_at_wp.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 08:19:26 MET DST

Sebastian napisał(a):

> I jeszcze jedno, jeśli zdecydujesz się na Yamahe a zestaw będzie głownie
> do kompa to brałbym najtańszą wersje tego amplitunera rxv 357 a
> zaoszczędzone pieniądze dorzucił do głośników.

no na dzien dzisiejszy to ma byc tylko podlaczone do komputera ale
kiedys nie watpie ze bede chcial dokupic dvd, ale to moze troszke potrwac.

Aaa.. a czy jak juz zdecyduje sie na amplituner i kolumny typu 5.1 to
bede mial dzwiek taki sam jak bym podlaczyl glosniki Logitech Z-5500
tzn. chodzi o przestrzennosc dzwieku w grach czy tam ogladania filmow z
PC bo na tym mi najbardziej zalezy.
Obecnie mam dzwiek zintegrowany na plycie SoundStorm ale mam zamiar
kupic SB Audigy2 ZS.

pozdrawiam
Marcin