Czemu mam ciemny obraz?

Autor: Tomek <tomek_35__at_wp.pl>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 22:35:13 MET DST

Pracuję na 2 monitorach CRT- w domu LG915 nastawionym na 1152x768 i w pracy
jakiś tani samsung 17''. OS to XP.
Wydaje mi się że ten w domu ma jakiś zbyt ciemny obraz - to znaczy np. w
programach biurowych jest ok a nawet lepiej, natomiast fotki są zbyt ciemne,
a konkretniej wymagają korekcji gama. Pojaśnić tego LG się chyba nie da bo
by oślepiał i nie wiem czy da się coś zrobić.
BTW ma Opera możliwość automatycznej korekcji gama wszystkich fotek ?...

Tk