Re: SKYPE

Autor: Jarosław Lech <jarol_at_konto.ODSPAMIACZ.pl>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 22:33:59 MET DST

Użytkownik "Hannibal" <salaboss@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:df7jsv$3d0$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Atlantis" <marekw1986@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości

> Jasne tyle teorii, ludzie poco te grupy są kiedy zawsze do gogla
> odsyłacie.
> W teorii 400 mhz minimum, ale czy np. 266 styknie ?
> W IE podają chyba 233 a 100 też śmiga.

    Po pierwsze: jak napisali, że 400, to pewnie 400, zwłaszcza że to
wymagania minimalne. Po drugie: naucz się właściwie zadawać pytania -
jak wiesz, że 400, ale liczysz, że może 266 też się uda, to zadaj
pytanie o 266, a nie "ile". Po trzecie: grupy dyskusyjne nie są po to,
żeby każdy leń zawsze dostał jedynie słuszną odpowiedź. Po czwarte: nie
krzycz, bo wieczór jest i ludzie za ścianą mogą już spać.

--
         Lejak
jarol@konto.ODSPAMIACZ.pl