Re: co lepiej kupic ?

Autor: Sebastian <Sebastian_at_nospam.com>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 20:46:39 MET DST

marcin154 napisał(a):
> Witam grupowiczow...
>
> Mam male pytanie odnosnie sprzetu do PC...
> Chce zakupic glosniki do PC i mam dylemat bo nie wiem co wybrac mam na
> mysli Logitech Z-5500 ( http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14592 )
> albo kupic amplituner yamaha (
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=61552110 ) plus glosniki
> jeszcze nie wiem jakie ale cena do 1200PLN.

Nie jest łatwo kupić rosądnie grający zestaw 5.1 za 1200zł ale jeśli nie
masz wielkiego pokoju , mniej niż 18-20 m2, to prawdziwe kolumny grają
zagrać nieźle i bez suba.
Ja miałem Yamahe RX-V396 + Paradigm Monitor 3 podłaczone do cyfrowego
wyjścia w kompie i taki zestaw powala, sąsiadów również :)
Amplituner ma sens tylko przy cyfrowym wyjściu z komputera, jeśli masz
zamiar słuchać też muzyki to taki zestaw bije na głowe wszelkie
komputerowe wynalazki.
Jeśli tylko do gier to wybrał bym tańszy wariant Logitecha.

--
Pozdrawiam
Sebastian