ATiTool 0.25b5

Autor: Bruno Ramone <ramones_at_op.pl>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 16:18:20 MET DST

Witam,
pisze o sofcie ale ponieważjest to soft typowy do sprzętu wiec tutaj.
Atitool 0.25b5 - czy ma jakiś czas działania przy szukaniu max mem albo
max core ?
Robiłem ze 3 godziny i jeszcze się nie skończył. Kiedy będę wiedział, ze
karta przy podciągniętych parametrach będzie działać stabilnie? tylko nie
piszcie, że wtedy gdy mi obraz siądzie lub coś w tym stylu, hehe :)
A i może ktoś wie dlaczego szukająć max core taktowanie pamięci spada i
odwrotnie również ?

P.S. Może ktoś zna stronkę opisującą po polsku opcje programu
wyjaśniającą jednocześnie co jak i dlaczego?

pozdrawiam
BR