Re: jaki notebook ?

Autor: PrzemekM <pma110_at_wp.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 21:13:43 MET DST

marcin napisał(a):
> Zaczynam studia informatyczne na politechnice i zdecydowalem sie na zakup
> notebooka do 4000 tys (max 4,5k) Po dwoch dniach guglania mam troche metlik
> w glowie, ale mysle ze najlepszym wyborem bedzie chyba toshiba. Co powiecie
> o tym http://tinyurl.com/b2fl9 ?
> Gry mnie nie interesuja w ogole, od czasu do czasu ogladnalbym jakis film,
> a zupelnie amatorsko interesuje sie fotografia cyfrowa i na moim obecnym
> piecioletnim pececie (jakas najtansza plyta glowna, duron 800mhz, 128+256
> sd ram) najnowszy photoshop strasznie muli.
> [...]

Więc tak...
Jeżeli do nauki to sprawdź, czy będziesz mogł używać oprogramowania z
MSDNAA (Windows XP Pro). Jeżeli nie to kup z XP Pro, przyda się.
Co do sprzętu. W zasadzie nic bardzo skomplikowanego robił nie
będziesz. Ale jedno jest pewne, RAM się przyda (Oracle, Java itd).
Jeżeli chodzi o bebechy to wszystko co kupisz będzie ok (nowe w
sklepie), pamiętaj tylko o RAM ( projekt w JSP z uruchomionymi
Tomcatem, Oracle, Opera i NetBeans to koszmar na 256 MB). SPrawdź czy
można dołożyć pamięć. To jest wg mnie najważniejsze (do Photoshopa też
się przyda ;)
To tak z włąanego doświadczenia. A obrabianie zdjęc (też z włąsnego
doświadczenia) na laptopie to też chyba nie za bardzo...

--
PrzemekM