jaki notebook ?

Autor: marcin <kocham_at_spamerow.invalid>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 12:00:06 MET DST

Zaczynam studia informatyczne na politechnice i zdecydowalem sie na zakup
notebooka do 4000 tys (max 4,5k) Po dwoch dniach guglania mam troche metlik
w glowie, ale mysle ze najlepszym wyborem bedzie chyba toshiba. Co powiecie
o tym http://tinyurl.com/b2fl9 ?
Gry mnie nie interesuja w ogole, od czasu do czasu ogladnalbym jakis film,
a zupelnie amatorsko interesuje sie fotografia cyfrowa i na moim obecnym
piecioletnim pececie (jakas najtansza plyta glowna, duron 800mhz, 128+256
sd ram) najnowszy photoshop strasznie muli.
Zalezy mi na solidnym wykonaniu, czy ta toshiba bedzie odpowiednia ?