Re: Sony HX73B

Autor: wafd <antyspamwolnykaukaz_at_op.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 16:52:24 MET DST

Użytkownik "Mila" <milair@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:df444e$h3m$1@achot.icm.edu.pl...
> Witam!
> Jeśli to nie właściwa grupa to bardzo proszę o skierowanie mnie do
> odpowiedniej a za zaśmiecanie z góry przepraszam :-)
>
> Chciałam się dowiedzieć jakie macie zdanie na temat tej 17-stki LCD - SONY
> HX73B.
> Zastanawiam się nad jej kupnem - wstyd się przyznać ale monitor potrzebny
> mi
> do pisania (teraz pracy magisterskiej), oglądania filmów, odtwarzania mp3
> oraz do gier. Zależało mi na tym by monitor miał wbudowane głośniki bo do
> [...]
Witam,
Miałem ten monitor przez parę dni. Wrażenie dobre, głośniki wbudowane nie są
rewelacyjne, ale dla zastosowań jakie podałeś są wystarczające, Regulacja
OSD bardzo dobra. Rewelacji żadnej nie ma, no chyba, że napis na przodzie
"SONY". Chętnie oddałem ja bratu, bo wolę CRT-ki (dobre).
Poczytaj o nim na : http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9327
Pozdrawiam.
Wafd