Sony HX73B

Autor: Mila <milair_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 13:25:57 MET DST

Witam!
Jeśli to nie właściwa grupa to bardzo proszę o skierowanie mnie do
odpowiedniej a za zaśmiecanie z góry przepraszam :-)

Chciałam się dowiedzieć jakie macie zdanie na temat tej 17-stki LCD - SONY
HX73B.
Zastanawiam się nad jej kupnem - wstyd się przyznać ale monitor potrzebny mi
do pisania (teraz pracy magisterskiej), oglądania filmów, odtwarzania mp3
oraz do gier. Zależało mi na tym by monitor miał wbudowane głośniki bo do
takiego się przyzwyczaiłam, żeby był w miarę jasny co nie jest dla mnie bez
znaczenia podczas oglądania filmów, no i żeby był czarny:-)
Oczywiście cena też nie jest bez znaczenia - tak max do 1500zł.
Jeśli macie jakieś uwagi na temat tego monitora to byłabym wdzięczna za
odpowiedzi.

Pozdrawiam
Mila