Re: UPS-jaki wybrac(pilne)

Autor: Filip Ozimek <filip_at_mielonka.polbox.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 01:30:18 MET DST

Paweł wrote:
> maksymalnie). W sklepie polecili mi zakup "UPS Ever 700 Eco" - ok 414
> zl lub "UPS Ever 700 Eco Pro" - ok 450 zl. Co sadzicie o tych UPS-ach
> lub jakie polecicie inne.

        Kupiłem jakiś czas temu "Ever DUO 500"; ma gwa gniazda (uwaga: takie
zwykłe jak w ścianie a nie typu 'gniazdo kabla zasilającego komputer'
jeśli wiesz o czym piszę) z UPS i wbudowaną listwę przepięciową (2
gniazda). Chyba ma też tzw. 'filtr telekomunikacyjny'. W zasadzie
działa, wieć trudno cokolwiek powiedzieć. Obudowa mogłaby być lepszej
jakości .

> Tylko jezeli zamierzacie mnie kierowac na
> jakies strony to odpuscie sobie lub przeslijcie mi ta strone na maila
> poniewaz siedze na modemie i nie mam kasy na lazenie po stronach.

        Twoja strata. Na stronie producenta jest zazwyczaj opisane co jest w UPSie.

> 1. Czy grupowicze wiedza dlaczego pomimo bezpiecznikow w zasilaczach i
> na plytach glownych cale te przepiecia pala zasilacze lub plyte glowna
> a bezpieczniki pozostaja nietkniete. Przeciez jakby poszlo jakies duze
> napiecie to powinien spalic sie bezpiecznik a dopiero zasilacz lub
> plyta a nie szlo bezposrednio na plyte lub zasilacz.

        Bezpiecznik chroni przed prądem a nie napięciem.

--
| Natura jest w rzeczywistosci o wiele bardziej skomplikowana niz  |