Re: UPS-jaki wybrac(pilne)

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 07:34:02 MET DST

> Kilka dni temu moj zasilacz doznal watpliwego zaszczytu przejscia na
> tamten swiat, zreszta jak dwa poprzednie i dwie plyty glowne w
> okresie
> 2-3 lat z tego jestem zmuszony za ostatnia kase kupic UPS-a.

[ciach]

W mojej ocenie przyczyna palenia się zasilaczy komputerowych leży w
nich samych - w ich badziewiastej konstrukcji, a nie w przepięciach w
sieci. Wystarczy zajrzeć do środka taniego zasilacza np. radiatory to
kawałek blachy aluminiowej, kondensatory o niskiej temperaturze pracy,
niestabilność napięć wyjściowych.

--
Józef