Re: Czy taki zestaw jest OK?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 00:06:04 MET DST

m44 napisał(a):

> Żeby zaoszczędzić 265 zł :-) A poza tym pewnie za 2-3 lata wymienię całość,
> więc nie patrzę teraz na to pod kątem dalszej rozbudowy. Błąd?

Niemniej jednak uważa, że lepiej od razu zainwetsowac w Socket 939.
Jakbym kompa teraz kupował, to tak bym zrobił...
Ale ja na A64 przesiądę się dopiero w nastepne wakacje lub po wakacjach.

> GeForce

To chipset, a firma?
Już wiem, widziałem posta Jolly'ego Roger'a

> Podałem cenę całości, nie chciałem wchodzić w takie szczegóły

Te szczegóły robią drobną aczkolwiek zauważalna różnicę w cenie całego
zestawu. Podając poszczególne ceny, masz szanse, że jakiś grupowicz
wskaże Ci tańszy sklpe.

> Przelewem? :-)

Może być przelewem lub gotówką jak wolisz. Kart płatmiczych i
kredytowych nie akceptuję, bo nie stać mnie na terminal :)

--
Proximus