Re: Wylacza sie zaraz po wlaczeniu?

Autor: Lukasz <lciaston_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 14:21:45 MET DST

> Jak ktos ma jakis pomysl to prosze o rade co to moze byc.
>
> Po wlaczeniu pc zaczyna dzialac i po jakichs 3 sekundach sie wylacza.
> Raz na kilka razy slychac bip ale nie odpala monitora.
>
> To napewno nie zasilacz bo testowalem to na 2ch i jest tak samo.

Witam
A problem jest od poczatku "istnienia" kompa czy powstal teraz?
Bo mialem kompy (3 szt.) i byl podobny problem - wtedy cos bylo zchrzanione
ze chlodzeniem procka.
Inny proble o podobnych objawach to bylo uszkodzenie zasilania.
Jeszcze inny to siadla bateria na plycie.
Ja bym stawial na zasilacz- ale jak testowales to to odpada - sprawdz
pozostale.
Lukasz