Re: Jak zrobic z peceta pilot do telewizora/radia/cd ?

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 14:30:02 MET DST

sd wrote:
> Przemek Swiderski wrote:
>

> ty musiszm iec takie cos jak w pilotach jest a nie irde
> wydaje mi sie ze to skomplikowana zeby cos takiego zrobic, popierwsze
> skonstruowac pilota ktory moglby komunikowac sie z radiem tv i innymi
> urzdzeniami, po drugie napisac program ktory potrafilby to urzadzenie
> obslugiwac i robic to co ty chcesdz, czyli poprostu zaprogramowac to
> urzadzenie zeby dzialalo na odpowiednich falach, czestotliwosciach.

Coś podobnego ponoć jest na palmtopy - masz na palmie wyświetlaną klawiaturę i
możesz sterować - więc pewnie i na PC się da.

W zasadzie to pewnie wystarczy czujka (IRDA?) która wyłapie sygnały z pilota,
a potem zapamiętaną sekwencję będzie wysyłała do np. TV.

--
"Lis wprędce przeto zaniechał daremnych podskoków
I rzekł: 'Kwaśne, zielone, dobre dla żarłoków.'"