Re: Nagrywarka LiteOn LDW-411S się na mnie obraziła

Autor: Bilbo Bagins <bilbo_bagins_at_wp.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 20:49:00 MET DST

Użytkownik "Szymon" <szymon@onet.pl> napisał w wiadomości
news:devkmn$mqm$1@news.onet.pl...

> A jak nie lyka to Verbatima tez, czy tylko noname i tanie badziewki? Sam
> mialem
> problem z LiteOnem - teraz kupuje tylko Verbatimy (tak siakos) i pali
> wszystkie.

Ja nie twierdzę, że nie pali, problem w tym, że po włożeniu płytki czystej
do nagrywarki,
nagrywarka twierdzi, że nic nie włożyłem (no media present).

> Jak kiedys z braku laku wzialem w supermarkecie cos czego nazwy nawet nie
> zapamietalem to na 5 wypalil 1!
Też się kiedyś tak naciąłem na jekieś niewiadomoco.
Od tego czasu nic innego poza Verbatimami i TDK nie kupuję.
Jak dotąd nie miałem żadynych problemów, aż do ...

> A tak z innej beczki - dlugo juz go masz?
>
> oMULEc
Zakupiłem nagrywarkę w grudniu 2003 (wyprodukowana w Chinach w październiku
2003).

Bilbo