Re: Nagrywarka LiteOn LDW-411S się na mnie obraziła

Autor: Szymon <szymon_at_onet.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 20:39:05 MET DST

> Wczoraj jednak spróbowałem po raz kolejny i łyknęła Verbatima DVD+R 8x
> oraz esperanzę DVD+R 4x. Nagrałem trzy płytki, a dzisiaj znowu kiszka.

A jak nie lyka to Verbatima tez, czy tylko noname i tanie badziewki? Sam
mialem
problem z LiteOnem - teraz kupuje tylko Verbatimy (tak siakos) i pali
wszystkie.
Jak kiedys z braku laku wzialem w supermarkecie cos czego nazwy nawet nie
zapamietalem to na 5 wypalil 1!

A tak z innej beczki - dlugo juz go masz?

oMULEc