Re: Fujitsu Siemens 800 - dodawanie kart PCI

Autor: KW <krzysztof.wasilewski_at_mz.mofnet.gov.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 15:10:41 MET DST

>wszystko wporządku tylko sieci nie widać i ta
> lampka na swithu miga.

Gotowej recepty nie podam, ale przytoczę mój przypadek.

Otóż bardzo często muszę karte 100M/s ustawić na 10 i Full Duplex.
Ja mam sieć Ethernet w gwieździe, więc widocznie ze switchem
nie dogadują się. Niemniej to pomaga.

P.S.
Przy słabej sieci i dużej prędkości bywa tak,
że zbyt duża ilość powtórzeń spowalnia wszystko,
albo nawet okres czekania jest tak długi, że wydaje
się iż sieć nie działa.

--
KW