Fujitsu Siemens 800 - dodawanie kart PCI

Autor: Skrzekacz <skrzekaczSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 12:05:37 MET DST

Witam

Kupiłem na allegro kompa Fujitsu Siemens 800 (aida twierdzi że 860). Kompa
ma dwa sloty ISA (oba zapełnione) i pięć slotów PCI. W Isa siedzi karta
muzyczna i karta sieciowa 3COM 10Mb/s. Chciałem dołożyć kartę PCI sieciową.
Po wstawieniu komp wstaje, podłączony swith widzi i nie widzi na przemian
kartę (miga lampka od full duplexu). System na razie win98 (ma być linux
RH9) wykrywa kartę i wygląda wszystko wporządku tylko sieci nie widać i ta
lampka na swithu miga.

Wszystkie sloty PCI tak samo reagują.

Myślałem może zasilacz nie wydala. Odłaczyłęm CD-ROM i wyjąłem obie karty z
ISA. Nic nie pomogło poza tym, że przy starcie komp stwierdził że nie ma
karty sieciowej (tej 3COM).

Być może walnięta płyta, a może coś z konfiguracją. Wczoraj szukałem manuala
ale znalazłem tylko jakieś płatne strony.

Testowałem karty na Realtecu.

Pozdrówka i czekam na jakieś rady.