Re: czy wystarczy zasilacz 350m W?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 14:04:44 MET DST

Marek napisał(a):
> Będę miał obudowe stosowaną w seryjnych komputerach "optimus" - tych, które
> sprzedają jako zestawy. Podobno te obudowy są b. dobre, ale jeszcze jej nie
> widziałem, więc nic nie moge powiedzieć. (gostek kupuje gotowy komputer,
> ale chce go "przepakowac" do obudowy o "osmicznych kształtach- rzecz
> gustu i ryzyko utraty gwarancji) Ja za operację przepakowania dostanę
> obudowaę ;)). Dlatego nie wiem, jaki tam noże siedziec zasilacz...

        Już Ci mówiono byś patrzył na zasilacz - musi mieć nalepkę znamionową z
mocą i modelem. Kiedyś Optimus stosowałw linii Prestige bardzo fajne
obudowy Enlighta EN7237 z zasilaczami 300W robionymi dla Enlighta przez
Sirteca [to samo co sprzedawane jest z nalepką Chieftec].
Ale co teraz Optimus tam zapakuje - nie wiem - to zależy też od linii
Optimusa. Kto normalny kupuje komputery tej firmy, zwłaszcza że zaraz je
wybebesza i pakuje zawartość do super-hiper-cool świecącej i grającej
obudowy. To już lepiej i taniej złożyć to od razu wg specyfikacji w byle
sklepie na rogu, dodatkowo ma sie gwarancję na cały zestaw.

--
MB