Re: czy wystarczy zasilacz 350m W?

Autor: Marek <ANTYSPAMmarek_g_at_gazeta.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 13:43:32 MET DST

Mon, 29 Aug 2005 00:11:33 +0200, na pl.comp.pecet, Wojciech Michalczuk
napisał(a):

> Wiesz... Ty nie pisz nam z jakiej to jest obudowy zasilacz. My możemy pomóc
> wiedząc jaki to jest zasilacz. Tak więc weź oba te zasilacze i przeczytaj
> co pisze na nalepce. Jeżeli ten 300W to Enlight, a 350W to Codegen,
> Megabajt bądź inny Deer, to ten Enlight będzie mocniejszy.

Będę miał obudowe stosowaną w seryjnych komputerach "optimus" - tych, które
sprzedają jako zestawy. Podobno te obudowy są b. dobre, ale jeszcze jej nie
widziałem, więc nic nie moge powiedzieć. (gostek kupuje gotowy komputer,
ale chce go "przepakowac" do obudowy o "osmicznych kształtach- rzecz
gustu i ryzyko utraty gwarancji) Ja za operację przepakowania dostanę
obudowaę ;)). Dlatego nie wiem, jaki tam noże siedziec zasilacz...

Jutro będe miał pracka (A64) i płytę. Obudowy jeszcze nie mam, i korci
mnie, by to podpiąć nowe zabawki do tego eliighta. Ale boję się , by nie
upalić procka i płyty..

--
Marek