problem z nortonem

Autor: Damian <ddamiang_at_o2.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 22:16:21 MET DST

Windows XP + Norton Internet Security = problem, mianowicie po
zainstalowaniu jego uruchomienie komputera przedłuża się znacznie a
właściwie internet. Windows się uruchamia ale nie jest aktywny norton ani
nie mam ikonki internetu na pasku..Zanim będę mógł włączyć jakąkolwiek
aplikację korzystającą z interntu, minie jakieś 2 minuty, wtedy odpala się
norton i ikonka internetu. Przez ten czas nie mogę odpalić nawet outlooka bo
się nie włączy. CO na to poradzić ? ;/