Re: [KARTA GRAFICZNA] SPRZECZNOŚĆ SYSTEMU I BIOSU

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 22:13:04 MET DST

Użytkownik "ggs" <ggs_@_konto.pl> napisał w wiadomości
news:det3mo$h9r$1@inews.gazeta.pl...
> In news:det2mf$5k7$1@atlantis.news.tpi.pl,
> elephanto <elephanto@cut.it.gmail.com> typed:

> Ano dokladnie to. Niejaki Turbo Cache.
> Wynalazek dobry do biura i niestety sporo ludzi sie na to nabierze.

No nie jest tak źle:
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20050208/geforce_6200-11.html
Jej wydajność to ponad połowa wydajności standardowego 6200 128-bit 128MB,
ale też cena jest sporo niższa od niego. Należy tylko uważać żeby nie kupić
wersji 16MB z 32-bitowym dostępem do pamięci.
Wracając do głównego wątku - ta karta ma 64MB 64-bit wbudowanej własnej
pamięci. A to najtańsza karta dla PCI-Ex więc nie wiem co miałeś na myśli
pisząc "co absolutnie nie powinno mieć miejsca w przypadku sprzętu takiej
klasy". Jak chciałeś kartę do gier w wyższych rozdzielczościach było kupić
zwykłego 6200 128-bit 128MB.