Re: [lekko OT] LCD na raty...

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 20:36:30 MET DST

Użytkownik "T.Pochloniety" <pochloniety@o2.pl> napisał w wiadomości
news:desi10$mli$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czesc
>
> Co do LCD to juz jestem zdecydowany.
> Ale co do tych rat mam pytanie...
>
> We wszystkich sklepach/firmach
> oprocz 2 dokumentow ze zdjeciami (to dla mnie oczywiste)
> chca jeszcze zaswiadczenia o zatrudnieniu/zarobkach.
> Jest jednak problem, gdy klient wlasnie zmienia prace ;-//
> W starej juz go nie ma, a w nowej jeszcze go nie ma.

Nawet jak znajdziesz taki sklep to oprocentowanie pewnie bedzie wyzsze ,
(zdaje sie ze mozna wybrac raty "ekspress" - wplacasz jakis okreslony
procent wartosci towaru i nie musisz przedstawiac zaswiadczenia o zarobkach,
oczywiscie w tym wypadku tez jest sprawdzana przez weryfikatora
 twoja zdolnosc kredytowa). Jesli mialbys juz umowe o prace to i tak
mialbys problem z uzyskaniem kredytu -wiekszosc firm wymaga co najmniej
trzymiesiecznego zatrudnienia.

pzdr