Re: Tunery TV i TVSAT

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 20:27:08 MET DST

Użytkownik "maciej" <mr.mp@op.pl> napisał w wiadomości
news:desv4t$o32$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam Panie oraz Panów
> Mam problem posiadam dwa urządzenia jedno to tuner TV-FM i drogie to
> TV-SAT. mam konflikt ze sterownikami! jest tak ze są to urządzenia tej
> samej
> firmy ale nie współpracują ze sobą i różnią się sterownikami. jak temu
> zaradzić ewentualnie jak jest cos nie jasne proszę pytać ja postaram się
> dokładniej odpowiedzieć. dziękuje bardzo i poroszę o szybką odpowiedz bo
> jest to dla mnie bardzo ważne.pozdrawiam Maciej ;)

W pewnych przypadkach nie da sie nic zrobic - w instrukcji tunera tvsat
easytouch 1022
jest wyraznie napisane ze nie moze on byc zainstalowany w systemie w ktorym
jest inne
urzadzenie (np tuner tv) opartym na chipsecie bt878. W takim przypadku
trzeba znalezc karte tv
zbudowana na inym chipie (np philipsa).

pzdr