Re: GF6600 i Barton 2600+

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 14:19:16 MET DST
Message-ID: <des9l6$evk$1@atena.e-wro.net>

Użytkownik "maX" <aver@interia.pl> napisał w wiadomości
news:des9c5$ev1$1@atena.e-wro.net...
>
> Użytkownik "Piter" <spamtrap@honda.bt.pl> napisał w wiadomości
> news:deq63a$2cr$1@inews.gazeta.pl...
>>
>> Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
>> news:m09gbbn10261.sz30wel7nhb3$.dlg@40tude.net...
>>
>>> Pewnie. Nawet GF6800 by się przy takim procesorze nie nudził, bo w grach
>>> większość obliczeń geometrucznych karta wykonuje sama i szybki procesor
>>> nie
>>> jest tutaj aż tak ważny.
>>
>> A skad te dane bierze?
>>
>
> Niektóre detonatory seri 5x.xx mają wbudowaną funkcję "Performance graph".
> Po jej aktywowaniu, podcza gry D3D wyświetlany jest ładny,kolorowy,
> czytelny wykresik (można włączyć również "legendę") na tle gry który
> świetnie pokazuje co karta robi i jakie jest jej obciążenie w danym
> momencie (wraz z "historią"). Przedstawia różnego rodzaju dane (łącznie z
> zajętością pamięci na karcie), można je poanalizować i wyciągnąć wnioski.
> Niektóre gry (np. na enginie Unreal2/UT2004) również pozwalają
> (odpowiednie polecenie z konsoli) wyświetlać na bieżąco róznego rodzaju
> informacje co CPU/GPU własnie robi.
>

Oczywiście to było w kontekście że można sprawdzić kiedy obciążenie karty
spada do zera (czyli czeka ona na procesor) a kiedy jedzie na 100% (czyli to
procesor się nudzi). Wykres rzecz jasna inaczej wygląda gdy "gapimy sie" (w
grze) na pustą ścianę, a inaczej gdy mamy przed sobą rozległą przestrzeń
wypełnianą pędzącymi na nas potworami.
Received on Sun Aug 28 14:20:16 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 28 Aug 2005 - 14:51:25 MET DST