Re: GF6600 i Barton 2600+

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 14:14:27 MET DST
Message-ID: <des9c5$ev1$1@atena.e-wro.net>

Użytkownik "Piter" <spamtrap@honda.bt.pl> napisał w wiadomości
news:deq63a$2cr$1@inews.gazeta.pl...
>
> Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
> news:m09gbbn10261.sz30wel7nhb3$.dlg@40tude.net...
>
>> Pewnie. Nawet GF6800 by się przy takim procesorze nie nudził, bo w grach
>> większość obliczeń geometrucznych karta wykonuje sama i szybki procesor
>> nie
>> jest tutaj aż tak ważny.
>
> A skad te dane bierze?
>

Niektóre detonatory seri 5x.xx mają wbudowaną funkcję "Performance graph".
Po jej aktywowaniu, podcza gry D3D wyświetlany jest ładny,kolorowy, czytelny
wykresik (można włączyć również "legendę") na tle gry który świetnie
pokazuje co karta robi i jakie jest jej obciążenie w danym momencie (wraz z
"historią"). Przedstawia różnego rodzaju dane (łącznie z zajętością pamięci
na karcie), można je poanalizować i wyciągnąć wnioski. Niektóre gry (np. na
enginie Unreal2/UT2004) również pozwalają (odpowiednie polecenie z konsoli)
wyświetlać na bieżąco róznego rodzaju informacje co CPU/GPU własnie robi.
Received on Sun Aug 28 14:15:10 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 28 Aug 2005 - 14:51:25 MET DST