Re: GF6600 i Barton 2600+

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 14:06:22 MET DST

Użytkownik "maX" <aver@interia.pl> napisał w wiadomości
news:des4f9$dh6$1@atena.e-wro.net...

> W wysokich rozdzielczościach i/lub wysokim AA będzie taka sama wydajność.
> Bo co z tego że procesor nr1 policzy 100fps, nr2 - 80fps, skoro karta
> policzy tylko 50fps, więc (sumarycznie) "obetnie" końcowe framerate do
> swojego poziomu. Na www.benchmark.pl testowali skalowanie procesora z GF7:
> http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/GeFofrce7/strona-4b.html (na
> samym dole)
> Jak widać nie ma ŻADNEJ różnicy między P4 3.4 , a P4 2.8. Jakby wsadzili
> P4 10GHz to wyniki dalej wyglądałby tak samo. Nie przypadkiem w zachodnich
> [...]

Zapomniałem dopisać (choć to oczywiste) że w 640x480 bez AA różnica
(zauważalna) już by była (i wyniki byłyby sporo wyższe). W 800x600 dalej by
była taka sama różnica i te same wyniki benchmarków co w 640x480. Dopiero
gdzieś w średnich rozdziałkach / AA różnica zaczęłaby by się zmniejszać
(razem z wynikami), aż w najwyższych rozdziałkach i AA zmniejszylaby się do
zera (czyli jak na w/w wykresie).