Re: GF6600 i Barton 2600+

Autor: Piter <spamtrap_at_honda.bt.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 22:51:29 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:mqbcswc0h3oi$.1aj97e9qb4joc$.dlg@40tude.net...

> w porównaniu do RIVY TNT2 różnica w wydajności był rzędu 25%, więc wzrost
> wydajnosci był duży. Inna sprawa to taka, że producenci zapowiadali wzrost
> wydajności rzędu 100%.

Roznica byla bo sam procek graficzny byl szybszy!!

> obliczenia związane z oświetleniem brał na siebie GPU, który AFAIR mógł
> dokonywać obliczeń ośmiu niezależnych źródeł światła. Brak obsługi T&L
> przez karty Voodoo 4/5 był powodem upadku 3dfx'a, bo właśne dzęki
> sprzętowemu T&L GeForce zyskiwał (a pamięci DDR też robiły swoje).

ROTFL. Firma upadla bo prowadzila zla polityke, 3dfx byl wtedy na tyle duzy
ze mogl sie podniesc, zabraklo pomyslow albo checi.

> ten ktoś wcale taki mądry nie był. Stwierdziłbym nawet że plótł 3 po 3 :)

Poczytaj testy jak wtedy wydajnosc GPU zalezala od CPU.

Wydaje mi sie ze chcesz mi wcisnac ze majac geforce 6800 i procka np. P4 2.8
GHz i P4 1.8 GHz wydajnosc w 3d bedzie taka sama :P

--
[   Asus P4C800-E Deluxe & P4 3.2 GHz HT & 2*512 MB PC3200   ]
[       TEAC CD-540E & NEC ND-3540A & 2*SP2004C Raid 0       ]