Re: stara drukarka, da się coś z tym jeszcze zrobić?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 17:27:29 MET DST

Piotr wrote:

> wyżej wymienione czynności wykonuj co pół roku, a będziesz się
> cieszył tą drukarką jeszcze długo, tak jak ja.

No cóż, wygląda na to, że najprostsze rozwiązania rzeczywiście są
najprostsze i najtrudniejsze do zauważenia. ;) Ja już sądziłem, że to jakieś
mechaniczne uszkodzenie. Przeczyściłem szynę i wszystko wróciło do normy -
działa cicho i nie zacina się. Nie nasmarowałem jej jeszcze, bo nie mam
odpowiedniego smaru, ale rozejrzę się za czymś takim. Wielki dzięki
wszystkim za pomoc. :)

> Ja swoją kupiłem daaaawno temu jak była nowością hiper superduper,
> działa bez szmerowo do dziś.

No ja moją kupiłem też bardzo dawno temu, jeszcze w czasach, gdy używałem
swojego Cyrixa. ;) Nie wiem nawet, czy to nie były jeszcze czasy w95, nie
pamiętam już dokładnie, bo to dawno było. ;)
Wygląda na to, że jeszcze mi trochę popracuje. ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis