RADEON 9550 - problem

Autor: M82 <tara82_at_o2.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 17:45:34 MET DST

        Witam,
mam taki problem, od dnia dzisiejszego moja karta zaczela sie dziwnie
zachowywac. Po wlaczeniu komputera wszystko jest OK, jednak gdy wlaczam
jakas gre po kilku chwilach zaczy wszystko sie ciac. Gdy w narzedziach
diagnostycznych sprawdzam Direct3D, pojawia mi sie info "Funkcje modulu
Direct3d sa niedostepne" :( Przeinstalowanie sterownikow tez nie pomaga!
  :( Moze to wina Xpka? Ktos mial juz taki problem?

Pozdr.