Re: resetuje się komputer

Autor: Akanid <akanid_at_wp.pl.bezspamu>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 15:00:44 MET DST

Darek napisał(a):
> Od 3 - tygodni resetuje mi się komputer. Reset zazwyczaj ma miejsce podczas
> korzystania z przeglądarki (firefox 1.6 .. takie są moje spostrzeżenia).
>
> - Temperatury są w normie
> - przeprowadziłem testy podzespołów (nic nie znalazło)
> - przeskanowałem kompa za pomocą 2-skanerów antywirusowych (nic nie
> znalazło)

Ja mialem dokladnie tak samo jakos w zeszlym roku. Sie okazalo sie ze
zwalone sa kondenssatory na plycie glownej odpowiadajace za regulacje
napiecia. Poszukaj kondensatorow w okolicach wtyku zasilania i zobacz
czy nie sa wybrzuszone. Jesli sa masz winowajce. Rozwiazania sa dwa:

- kupis nowa plyte (ja to zrobilem)
- lub poszukac jakiegos fachowca elektronika ktory by sie podjal wymiany
koszt to okolol 50-70zl

pozdrawiam
akanid