Gigabyte GA-7NNXP i porty USB

Autor: yogi009 <yogi009_at_o2.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 11:05:27 MET DST

Generalnie fajna płytka, ma mirroring, który działa jak należy. Jednak
są jaja z portami USB. Cztery tylne porty jakoś tam działają (mysz,
klawiatura i drukarka na USB chodzą), natomiast przednie dwa już nie.
Nie pomogło wgranie najnowyszych sterów do płyty, upgrade BIOS,
dorzucenie do XP Prof packa1 i packa2. No i jeszcze jedno: na tylnych
portach aparat fotograficzny też nie jest wykrywany w każdej dziurze,
wczoraj mi w jednej nie wykrywało, a w drugiej i owszem. No i trochę
zgłupiałem. W setup'ie wydaje się być wszystko normalnie, płyta nie
jest podkręcana, chodzi w trybie "optimal".

Proszę o porady.

yogi009(at)o2.pl