Re: stara drukarka, da się coś z tym jeszcze zrobić?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 00:02:40 MET DST

Michał wrote:

> Oczywiście, chociaż nie z 690, tylko z DeskJet 670C. Należy zmienić
> głowice i po problemie. Albo chociaż styki przeczyścić na głowicy i w
> koszu.

Hmm... ale za każdym razem, gdy kosz z głowicami przesuwa się po szynie
słychać "trzask", drukarka mocno hałasuje już od pewnego czasu i właściwie
nie może wydrukować całej kartki, bo w końcu koszyczek się zablokuje, a na
ekranie wyskakuje mi "błąd mechanizmu". Czy to też może być spowodowane
uszkodzoną głowicą albo brudnymi stykami?
Aha, zapomniałem chyba dodać, że głowica była regenerowana, ale przez pewien
czas po ponownym napełnieniu nie sprawiała mi problemów.

Pozdrawiam!!!

Atlantis