Re: Zestaw do oceny

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 22:02:11 MET DST

Dnia 26 Aug 2005 21:53:42 +0200, smietus napisał(a):

> Sorry pisałem tego posta szybko i pomyłka sie wkradła:) plyta będzie bezsli
> czyli ta która polecasz

Gigabyte K8N ultra-9 ma wszystko czego ci potrzeba, ale ma dodatkową zaletę
nie wydaje z siebie zadnych nieprzyjemnych odgłosów (pasywne chłodznenie
mostka).

> Co do GRafiki to też nie zauważyłem że jest na AGP. Mogę wziąć wersje na
> PCI-E ale wtedy będzie tylko Radeon 9600XT 128mb

nie ma radeonów 9600xt na PCI-E

> Lepszej grafiki nie mogę wziąc bo mam na ten cel przeznaczone 660zł i ani
> grosza więcej niestety:(

za to to możesz kupić GF 660GT, który jest najlepsą kartą w tej grupie
cenowej. Poza tym, jak chcesz w przyszłosci kręcić proca, to przydałoby się
kupić nieco lepsze pamięci (np. tani i świetny do podkręcania hynix)

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]